torsdag 11 juli 2013

mer sommarea i j. levau shop.


SOMMARREAN fortsätter i j. levau shop.

herbivore botanicals superskrubb 15 % off i några dagar.
passa på. ni kommer älska den!

näringsgivande kokosmjölk kombineras med ekologisk kokosolja, ekologiskt socker och essentiella oljor av vaniljbalsam för att bilda en 100 % naturlig och lyxig kroppsskrubb som är skonsam mot huden.
min kommentar: wooohooo! i like it. peelar otroligt bra samtidigt som man nästan känner hur oljan tränger in och ger näring. huden blir superlen och slät. jag låter det sitta ett tag innan jag sköljer. kommer aldrig använda någon annan kroppspeeling efter denna. ett som är säkert.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

och för er som älskar renée voltaire´s produkter, eller för er som bara letar efter en enkel och superbra väg till ett hälsosammare liv, och hennes gudomliga näringsboostar och smaskiga sortiment så har jag ett specialerbjudande på min FB-sida. gilla mig där och ni får mer info ;).



ha en härlig dag!



kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar