onsdag 28 augusti 2013

bli VIP-kund och halvåret som gått.

hello!

vilken härligt solig dag vi har idag.
rena hettan och sommarkänslorna som jag lagt på hyllan tittade förvånat fram igen.
vill ta mig en glass i solstolen och bara njuta.
kanske tar och gör det snart också.


tänkte först bara upplysa er om en riktigt bra sak.
jag har infört ett bonussystem i j. levau shop.
där du som kund/användare samlar poäng vid varje köp och kan så småningom bli VIP-kund.

5000 poäng = 10 % rabatt på allt för alltid.
10 000 poäng = 15 % rabatt på allt för alltid.
1 sek = 1 poäng.

ni tillgodoräknar er de poäng ni redan har och jag ser till att ni blir VIP-kunder så fort ni nått toppen.
då kommer ett fint kort hem till er med er rabattkod som ni kan nyttja för alltid.

anledningen till att jag inför VIP är ju inte så konstig :).
jag vill ju att ni återkommer till j. levau shop samtidigt som jag verkligen vill ge er möjligheten att välja bland både god och hälsosam kost, till ekologisk och naturlig hudvård, till barnkläder av högsta kvalitet, till stilren och tidlös interiör och till mina handgjorda och unika smycken i genuina material till ett superbra pris.
så det här med att GÖRA BRA KÖP inte blir så svårt så att säga.

nästan allt man behöver under ett tak :).
eller under en webbsida.

ett tak hade inte varit fel.
tänk att kunna ha en egen liten befintlig butik va?
oj, så skoj!!!
med ett litet ekofik.
en dröm det med.
och jag skall försöka att inte ge upp mina drömmar än så länge.

trots att jag börjar arbeta på blodcentralen igen på måndag så skall jag se till att j. levau shop växer och knakar.


vill tacka er för halvåret som varit.
för ert stöd och ert pepp.
utan er hade det inte gått!
det är så tufft men otroligt skoj.
man är en i mängden liksom.
en väldigt yttepytte liten en i mängden.
men jag hoppas på att jag gör någon där ute glad, framförallt inspirera till god, naturlig och ekologisk hälsa men också till att ge personliga, unika gåvor till någon du håller kär, eller till att ge hemmet den där råa, grymma pirrimagen-känslan ni söker.



så ja.
solen kallar efter dagens jobb och sedan hämtar jag barnen.
lite tidigare tror jag.
saknar dom så och att få ha varit hemma med dom så mycket som jag kunnat nu under min tjänstledighet har varit det absolut bästa.
så tack igen <3!




kram//jennifer levau


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar