fredag 30 augusti 2013

friday collage mix.



1. marc by marc jacobs klocka.
2. bubblor/pinterest.
2. if. men nu är det som det är. bara att bita ihop.
3. kate moss/pinterest.
4. studio 14.
5. badrum via stilinspiration.
6. vaser/artilleriet.

f r e d a g s m i x.

laddade ner ett collage program till macen.
äntligen.
så nu ska det lekas :).
otroligt avkopplande att sitta med bilder.
att arrangera, leta, finna rätt känsla.
inspireras och drömma.
skapandet är rogivande.

just nu brinner jag för mässing- och guldedetaljer.
för gråa ruffa nyanser.
för svart, för det udda och för böcker.
inte tröttnat på marmor än och nu gillar jag marmorstenar med mycket liv i. likt badrummet ovan.

diamantvaserna har artilleriet nyss fått in och jag kunde inte hejda mig.
en sådan fick det bli.


nu ser jag fram emot helgen lite.
min sista helg innan jag börjar arbeta på blodcentralen igen.
sorgligt men lite smått kul ska det bli.
omväxling och sociala vibbar är en kvinnas bästa vän :).
imorgon ska aston ha barnkalas.
bara ynka fem stycken blir dom.
några som inte kunde komma.
men desto mer fokus på dom då.
robin får agera lekledare :).

1. armband/j. levau shop.
2. picture love/pinterest.
3. kök/pinterest.
4. pella hedeby diy styling.


kl. är redan 14.
så underligt när tiden bara flyger.
jag var hos osteopaten imorse igen.
det går framåt tror jag men jag känner fortfarande av klumpen, eller smärtan av den, i ryggen.
hoppas verkligen att jag blir kurerad.
trött på smärtan nu.


nu skall jag packa en del ordrar så de är klara att postas så snart som möjligt.


+++++++++++++++++++++++++++++++


ha en superfin helg nu och försök att njuta av stunden och sluta tänk på vad som komma skall, eller vad som måste göra.
det finns bara ett måste.
LEV och gör det bra.





kram//jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar