måndag 2 september 2013

a weekly mix.


och helt plötsligt är det september.
att tiden flyger iväg sådär skrämmer mig.
jag städar i alla fall av mig lite.
astons rum får sig ett litet lyft.
han är ju hela 5 år nu :).
och jag förbereder mig för förändringarna som nalkas.
jag börjar jobba idag.
blodcentralen here i come.
hmmm.
vi får la se hur det går och känns.
just nu känns det lite roligt men sorgligt att behöva lämna min familj.
de ska som vanligt vara hemma måndag och tisdag då robin alltid är ledig.


ett lagom litet barnkalas hölls för aston i lördags.
söta pågar.


aston får smålego och han älskar smålego.
sitter i flera timmar och bygger.
helt själv.
ja, och lillebror aka nakenfisen lär sig att läsa hehe.


denna bilden får mig att smälta.
hans runda små ögon och tunna ruffsiga hår.
lille godbit.


och sedan får jag ett ryck och drar ner allt i hallen.
och sedan köper jag lite nytt.
betongkrok/tove adman.
dots krokar från muuto.
galgar/hay.


vi åker till nova köpcenter i lund och aston får spendera sina födelsedagspengar han fick av gammelmormor.
gissa vad det blev :).


igår lagade jag en himmelsk lasagne.
japp, måste skryta.
och fick vara med på bild för en gångs skull :).
ganska trist om ungarna inte ens får se hur jag såg ut som "ung" när de väl är äldre.


älskar denna bilden med.
glada ungar.
och min nya stol :).
nu saknas det två till, men det får vänta.
vet inte riktigt vad det ska bli för några stolar.


 smygtitt på hallen (ja, eamesen fick agera modell här tills vidare).
nästan klar nu.
andra delen kvar bara.
men då krävs ett besök hos ikea.
och sedan tänkte jag spraymåla skostället vitt.
vad tror ni?
eller det kommer nötas av och/eller se skitigt ut?



nu måste jag bege mig till jöbb och ett kvällspass på tappningen.
wish me luck :).
och jag önskar er en fin dag!




kram//jennifer

9 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, och vad snyggt ni har det!!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Jag vill göra likadant nu! Inspirerande!

    SvaraRadera
  3. Med hallen alltså.. Lite otydlig i min formulering där..

    SvaraRadera
  4. herregud vilka underbara bilder! Älskar ert lilla hus, din stil och dina otroligt söta och brunbrända små pojkar. Hallen blev SUPERFIN och jag tycker du själv ska vara med på bild! ;)
    puss på dig!

    SvaraRadera
  5. jäklar va fina bilder! helt absolut underbara! kram ♥

    SvaraRadera
  6. Såå härliga bilder!!! :) Vill även skriva, keep up the good work med din shop! Vet själv att det är tufft i början, faktiskt det första/de första åren (driver ju barnklädesbutik sen 3 år tillbaka). Men tror man bara på det och kämpar på och är tålmodig så kan man komma dit man vill. :) Och din webshop är verkligen unik, och har ett grymt koncept som ligger såå rätt i tiden. Dessutom har du en oerhörd känsla för det estetiska och lyfter fram produkterna på ett fantastiskt sätt, så jag tror verkligen webshopen/du kan gå hur långt som helst! Snart, mkt snart, ska även jag äntligen lägga en order hos dig :) Kram på dig!

    SvaraRadera