lördag 10 augusti 2013

j. levau shop A/W -13.




popupshop A/W-13 anländer i september med bland annat en av de snyggaste jackor jag sett.
hade de funnits i min storlek så hade jag inte tvekat en minut!
tvekar inte nu heller utan självklart skall aston få en och mio får ärva den om sisåsär 2 års tid.
en tidlös klassiker i bästa kvalitet.







kunde inte hjälpa att falla pladask för delar av bloomingvilles sortiment.
är det inte fantastiskt vackra saker så säg?
kommer inom kort till j. levau shop.
coolaste påslakan-setet i ekobomull till kidsen/popupshop.
MUST HAVE!

marmor och betong i alla de former fortsätter att dominera och jag säger inte emot trenden utan fyller på både hem och lager.
och till bra/jag blir inte ruinerad -priser dessutom ;).


jag och ungarna tröttnar då aldrig på animalprints och inte sweatshirts heller för den delen och nu till vinter matchar barnen kylan med vargar och isbjörnar.
hur fint?

värme till allt i kylan.

frost necklace/j. levau design.


dessa söta eko-klänningar gör mig glad och jag vet med säkerhet att både kvalitet och bekvämlighet ligger på topp när det gäller popupshop.



en liten smyggtitt vad som komma skall alltså och detta är bara en bråkdel ;).
att handplocka ett sortiment är otroligt kul och jag hoppas ni förstår att jag endast väljer det bästa.



naturligt, hälsosamt, hållbart, vackert och till bra priser.


+++++++++++++++++++++++++




välkommen till j. levau shop//jennifer

1 kommentar:

  1. MEN HERREGUD VAD JAG DÖR!!!
    Klänning, omg. Sweeten, påslakanet, jackan, betondiamanten.. OMG! Detta är livsfarligt. Du är livsfarlig för mig. Men har redan bestämt mig, kommer beställa allt! Haha. <3 /Alex

    SvaraRadera