tisdag 13 augusti 2013

my style a/w 2013.





jag kan inte sluta tänka på att hösten är på ingång (hur sorgligt det nu än är).
eller.
det är ju inte så svårt att bli påmind när man tassar omkring här hemma på frusna tår och drar på sig tjocka tröjor från och till.

min garderob är inte direkt stor och inte heller uppdaterad. 
jag har snålat med kläder till mig själv nu väldigt länge, men snart så är det dags att fylla på med fräscht och snyggt.
och om jag nu hade haft ett saftigt konto så hade alla följande outfits från filippa k fått ta plats på mina galgar.

denna vill jag ha!
passar till allt och lite till.
jag har en svart snygg pennkjol från filippa k som hade passat ypperligt bra ihop med följande kofta samt en slarvigt nerstoppad tee.





drömskorna.
jo, man tackar.
och väskan är riktigt fin den med.


++++++++++++++++++++++++++++


nog trånande för idag.
jag behöver ju inte allt det där egentligen.
men visst är det bra kul att klä sig precis som man är.
för stilen ovan,
det är jag.
och man trivs bäst när man är sig själv.
inte sant?




ha en fin kväll.



mio aka gnällfis måste sova.






kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar