söndag 29 september 2013

instalove: andlyyli.

@andlyyli.

i have favorites on instagram.
andlyyli, or leila :), is in the top three of them.
she absolutely is amazing!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

hennes känsla för det enkla, starka kontraster, trender och det färglösa klaffar onekligen med min smak och mitt humör.
alltid.
varje bild hon postar får det att pirra i bugen på mig.
leila inspirerar och är, av egen erfarenhet, en hjärtego människa.

@andlyyli´s shot of christine lovatts ceramic candleholder and cups.
she kindly let me borrow this image in my shop for showing of the candleholder from its best side.

thank you leila for always inspiring me and making me feel so good!


++++++++++++++++++++++++++++++++


fler produkter från serax kommer att landa i shoppen snart.
otroligt kul men skoja mig att det var svårt att välja.
vilket sortiment!


@jenniferlevau.


detta är jag idag.
mår så otroligt kasst.
huvudvärk, frusen och ont i hela kroppen.
en liten trevlig släng av en dunderförkylning passar väl bra nu!
eh, nä.


vi får se om det har bättrat sig till imorgon.
håller mina tummar väldigt hårt för har 0 tid till sjukdom och vila just nu.





hoppas ni är friska och krya och får en fortsatt härlig kväll//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar