tisdag 1 oktober 2013

october mood.


1. knit/zara.
2. bag/cos.
3, 4, 5, 6 my pinterest.

det är den 1:e oktober idag.
tänka sig.
höstvindarna har visat framfötterna.
det märks i vårt sovrum om ingenstans annars.
kyliga morgnar och frosten är på ingång.
men visst känns det bra härligt att andas när luften är så hög och uppfriskande sval.
jag andades in mig en förkylning häromdagen och har känt mig ganska så seg. och som om det inte vore nog så har min mage strulat mer än vanligt.
stress troligtvis och jag måste se till att varva ner för annars står plötsligt skiten och bankar på dörren.
ja, med skiten menar jag alla de möjliga besvär och åkommor, mentala som fysiska.


++++++++++++++++++++++++++

knits.
nude and leather.
soft fur.
cold feet.
black.
the birds leave.
.......you can never have to many candleholders :).


längtar till jag frisknar till och kan ta tag i allt som släpar efter.
bokföringen framförallt.
pust.
inte visste jag att det skulle vara så satans jobbigt.
eller jo, det visste jag och inte blir det enklare när man skjuter det framför sig ideligen.
din dumma kossa.

jaja.
man kan inte vara klok jämnt.
för då lär mig sig ju ingenting nytt.
eller är man ständigt klok så kan man kanske redan allt :).
näe, som tur är funkar det inte så.


nu ska jag bege mig till soffan igen och snusa ner under mitt mjuka täcke.
en detoxdrink imorgonbitti igen och jag är fit for fight.
önsketänkande :).






sov så gott//jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar