torsdag 26 september 2013

todays...

pinned my own shot on pinterest today.
liked doing that :).
the concrete diamonds will be back in stock very very soon.

todays pins that is :).
click image to get to source.

todays sweetie.



aston är sjuk idag.
allt arbete jag hade framför mig tog ett plötsligt stopp.
är så hemskt ledsen för att era leveranser dröjer.
imorgon och på måndag ska de flesta komma iväg.
promise.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++


nu hoppas jag aston blir kry.
nackspärr, svullna körtlar och garanterat en infektion på g.
ingen feber (än) och han klarade hjärnhinneinflammationstestet (sitta rakt med ryggen mot en vägg, benen rakt ut och böja hakan mot bröstet, PJUH).
men så ont han har.
legat stel som en pinne hela dagen och vågar inte röra sig.
stackars liten.



sov så gott.



jag ska definitivt göra det i min nya vinst från inspirationsbloggen hitta hem.
hays påslakanset är nu våra och jag är så GLAD!
TACK än en gång Pella och Marie.






kram//jennifer

1 kommentar: