onsdag 25 september 2013

vinnaren och en ny tävling.

CONGRATS


tjejen med bloggen DoYouFancyThis till din nya marmordiamant och ditt gold feather bracelet.
(vinnaren drogs som vanligt med slumpgenerator).

mejla mig adress och önskat mått på armbandet så kommer det på posten.



jag tackar alla som tävlat så otroligt mycket.
och känner att jag vill ge er dubbla bonuspoäng från och med idag och september ut.
 dessutom ge alla er som handlar idag och september ut chansen att vinna ett VIP-kundkort där vinnaren får 15 % rabatt på allt i shoppen för alltid.
ganska så nice va :)!
så allt du behöver göra för att tävla är att shoppa loss i j. levau shop i september och sedan drar jag en vinnare i början av oktober.

observera att bonuspoängen delas ut efter hand,
läs mer om bonuspoängen och VIP HÄR.



tack igen och ha en finfin dag.



nu ska det packas så det rycker om det//jennifer

1 kommentar:

  1. Men oj, vad glad jag blir!!!! Tack så mycket för en finfin tävling. Mailet kommer på direkten! /Hanna

    SvaraRadera