tisdag 24 september 2013

instamorning, serax in the shop and campaigns.

@jenniferlevau

jag fick en tisdagsmorgon hemma idag.
egentligen skulle jag ha jobbat på blodcentralen sedan 7 imorse men fick ändrat i schemat.
vid 15 börjar jag istället på blodcentralen i landskrona och jobbar till kvällen.
ganska ok med det idag då jag har 22 ordrar framför mig att tillverka/packa.
ni som har beställt (TACK). det kanske tar en dag eller två extra.
hoppas verkligen det är ok!
jobbar så fort jag bara kan.

finfina nyheter i shoppen också.
och kampanjer så det ryker om det ;).

serax har landat i j. levau shop och jag är otroligt stolt och ärad.
mer handplockade godsaker från serax sortiment kommer inom kort.


+++++++++++++++++++++++++++




kram på er och ha en fin dag//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar