lördag 26 oktober 2013

hemma hos elin kickén.

via västanhem.

kunde verkligen inte bara bortse från detta hem som ligger ute till försäljning på västanhem.
vem kan det?
elin kickén, som jag följer på både via instagram och från och med nu via blogg (waoo), bor/har bott här.
waoo igen!
otroligt inspirerande och härliga "färgtoner" :).
superb styling helt enkelt.
det enda jag kan tycka, om man nu ska tycka som man själv tycker :), är att vardagsrummet (sista bilden) har lite för mycket prylar och möbler.
jag hade skalat av det lite...men å andra sida är det ju bara jag...trista, färglösa, "blirstressadavtoomuchstuff" och minimalistiska jag :), som kanske tycker så.


nu hoppas jag att min it-vän ringer snart så vi kan sätta igång och fixa shoppen (läs inlägg nedan).





//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar