onsdag 6 november 2013

nice things and kids gone wild.

1. catherines lovatts creations on my instagram @jenniferlevau. buy them in j. levau shop. ;).
2. fuji vase dark grey, but i think it is more black.
3. josefin hååg inspires.
4. day bed/bloomingville.
5. via pinterest.
6. odd wall light - kukka/via.
7. beauty and laughter/pinterest.

jag har visst varit allt annat än aktiv här inne i bloggen.
jag har tyvärr varit begraven i arbete från alla de håll och kanter.
shoppen går superbra och jag har ständigt att göra.
jobbar helg och kvällar och ibland tidiga morrnar också för att få ihop det.
men de tär superskoj och jag trivs som handen i handsken.

lite nyheter droppar in allt eftersom i shoppen och senast in är nyheter från serax.
snart kommer lite fint från mini empire, mer bloomingville och prints by vorstin.
kul!!!


i smyckesväg så dyker snart denna juvelen upp.
gold coin necklace.
med eller utan stansning.

ale besso blog.

hittade så sent som idag till ale bessos blogg.
tjejen har ett härligt instagram precis i min smak och när jag nu även fann hennes blogg så dog jag lite.
A M A Z I N G.
hon pryder gärna sitt hem med lite catherine lovatt som ni ser ;).


just nu leker barnen i sovrummet.
faktiskt fint för en gång skull.
annat är det ofta nuförtiden.
en otroligt jobbig fas just nu.
de lyssnar inte och busar mycket.
aston kan till och med vara riktigt spänd ibland.
vi får försöka att vara lite hårdare men när man är ensam med dom så går dom emot en.
låter ju galet :).
men de tär så.
de gaddar ihop sig och vad man än gör så lyssnar/lyder de icke.
frustrerande och så tröttsamt.
någon som känner igen det?
hårt mot hårt right?



nog om det.
imorgon fortsätter jag posta iväg ordrar och tillverka smycken.
ska även fota och styla lite är det tänkt.
min systemkamera har fått gå i ide ett tag pga min enorma tidsbrist.
men imorgon ska jag leka av mig lite :).



ha det så fint hörrni.






kram//jennifer

2 kommentarer:

  1. Jennifer, of course I recognize it! It's a hard job and sometimes we want to' past them behind the wallpaper' this is an expression in Dutch ;). Love your selection: as always very beautiful! X Margreet (ouiouistudio)

    SvaraRadera
  2. Thank you Jennifer! I find really inspire things here in your blog... i admire you and love to read (translate) your beautiful blog...thank you for everything... ill look forward to your social networks :)

    SvaraRadera