fredag 11 oktober 2013

mamaminis kitchen and i´m so embarrassed.

bild av mamamini.
den morsan har stil.
jag säger då det.
mässing möter marmor ger mig gåshud.
på ett bra sätt då ;).


+++++++++++++++++++++++++++



alltså.
dagen idag blev helt galen.
jag tar det lugnt med ungarna imorse.
frukost, lek och sedan avfärd till förskolan.
jag jobbar hemma med j. levau shop idag igen.
eller gör jag det?
får ett samtal från blodcentralen och min kollega som undrar vart f-n jag är :).
eller f-n sade hon inte men jag kan tänka mig att de alla tänkt det :).
läst helt fel på schemat/antagit att jag varit ledig men ack så fel.
förlåt mig kollegor.
och tur att ni inte led alldeles för mycket.
SKÄMS!
jaja.
man kan bli bra förvirrad ibland.
eller jag kan det!
speciellt när jag har alldeles för mycket innanför pannbenet.
är det inte nya idéer så är det måsten och absoluta måsten.
som tur är så har jag lagt perfektionism åt sidan och gör så gott jag kan.
blir det fel så är det aldrig med avsikt och att vara ärlig varar längst.
right?



önskar er en superhärlig helg.
för vår del blir det jobb varvat med nöje.
ett besök hos goda vänner i deras nybyggda hus ska bli otroligt kul.
och på tosdag beger jag och mannen oss till stockholm med grannarna.
vi ska se sverige-tyskland, äta gott och shoppa loss i storstan.
yay.




vi ses//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar