torsdag 23 januari 2014

kitchens and 40 % off.

via amorfo.
design kristina stark via hemtrender.

formexmässans oförglömliga.
när jag fick syn på kristina starks senaste kreation så pirrade det djupt i magsäcken.
love it!
vattenkannan står på min önskelista och egentligen önskar jag att tillföra serien i j. levau shop.
men vi får la se :).
tror bestämt att de kommer finnas i var varannan butik inom kort och tyvärr blir det alldeles för hypat och man tröttnar.
jag gör det i varje fall...
men snygga, det är de verkligen.


heidi lerkenfeldt photography via the design chaser.
marie von lotzbecks hem via femina.dk.
AMM blog.

tillbringar alldeles för mycket tid i pinterest.
en njutning för själen.
jag hade planer på att göra ett inlägg om formex och vårens och sommarens trender.
och det ska jag.
tror jag.
om jag hinner :).
jag rök på en dunderförkylning och var febrig hela dagen igår.
arbetade på så gott jag kunde men kroppen säger stopp.
att det ska vara så svårt att lyssna.
jaja.
det blir ett lugnt tempo idag igen.
jag måste vara frisk till imorgon då blodcentralen kallar.
vi börjar med en kaffe, lite nyhetsmorgon och sedan lite planering inför j. levau shops framtida sortiment.
just nu rensar jag och mat, dryck och barnkläder får lämna plats för mer interiör och smycken.
hoppas även på att utöka hudvårdsortimentet så jag iaf får behålla en del av det jag brinner extra starkt för, dvs naturligt och ekologiskt...<3.

UPPGE KODEN ALLTBORT I VARUKORGEN SÅ FÅR NI JUST NU 40 % OFF PÅ ALL MAT & DRYCK OCH ALLA BARNKLÄDER.
vänta inte för länge bara.
lagret sinar kvickt ;).



önskar en en fantastisk dag.






kram//jennifer levau


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar