söndag 26 januari 2014

att leta efter solen....


just nu är vardagen grå.
väldigt grå och jag kan tänka mig att den är det för många.
efter jul och nyår så tar det roliga stopp och man befinner sig i en gråzon som aldrig verkar ta slut.
att våren befinner sig endast ca 10 veckor bort känns snarare som 10 år och bristen på sol och d-vitamin sätter sina spår.
ljusterapi tack.
det är ju faktiskt inte så bra för människan att vistas utan sol för lång tid.
inte en jävel hade bott i sverige om det inte varit tekniskt möjligt att producera värmeenergi till hushållen.



en strimma sol letade sig in till vardagsrummet igår.
jag var snabbt framme och fångade ljuset både med kameralinsen och med ansiktet.
en liten dos och jag kanske blir gladare.
en liten dos och jag kanske orkar ta mig ut.
jag får gaska upp mig.
oavsett om jag har tuffa beslut att ta så blir dom inte lättare av att deppa ihop och sopa dom under mattan.


gold star bracelet finns nu i shoppen.
på tal om någonting helt annat och snäppet ytligare.
men å andra sidan så är armbandet vackert att titta på.
stjärnor är aldrig fel.


inte vaser heller :).



här är en av mina solstrålar.
utan dom hade jag nog legat inlagd på ett mentalsjukhus vid det här laget hehe.
usch nä.


@jenniferlevau

fler saker som håller en varm.
40 % off på detta vackra och naturgarvade renskinn just nu.
endast ett skinn kvar så skynda.
ni kommer inte ångra er.
mjukaste, härligaste nånsin.
vackra färgtoner och håller för evigt.
ni ser vad jag försöker göra va :)?
sälja av lite för att få plats med nytt...
eller för att ta pengarna och åka till solen istället hehe.


nu ska jag få en massage av min man.
han har lovat mig.
ska bli hur skönt som helst.



ha en fortsatt fin dag!





kram//jennifer som gärna vill se ljuset i mörkret redan igår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar