fredag 28 februari 2014

style it.


f r e d a g.
helt ok med det :).
skulle haft enbart j. levau shop jobb idag men fick rycka in på blodcentralen i landskrona då någon var sjuk.
helt ok med det med.
fick dock dra upp ungarna i omänsklig tid imorse.
5.30.
usch va.
de överlevde och faktiskt över förväntan.
glada och snabba på med kläder utan tjafs.
and off we go.
efter blodcentralen fick jag postat en himla massa ordrar och börjar med nästa lass som ska iväg på måndag.
har dessutom en massa bokföring att titta över i helgen.
sved i plånkan när det visade sig bli en maffig moms att betala in vid bokslutet.
men.
det visar på att j. levau shop går bra och det är jag så otroligt glad för.
att lämna denna kreativa värld är jag inte redo för än.
och att styla.
alltså.
hur knasigt vissa folk än tycker det är så jisses, jag är beroende.
och hur glad blir man inte om man får styla och fota och dela en bild om dagen i hashtagen @stylingcompetition startad av lotta agaton och hennes stylistvänner.
tack för det :)!

@jenniferlevau

@theresesennerholt och ett av hennes fantastiska bidrag.
tummen upp sjukt högt.

HÄR hittar ni hennes grymma printshop by the way.
@andlyyli briljerar som alltid.
älskar verkligen alla hennes bilder
de ger mig ett ljuvligt lugn.
jag har förresten tagit in lilla ljuslyktan paperbag igen.
ihop med en finfin vas i samma skrynkliga anda.
love love love it.
loooooove it.
loveililoveliloveilove it.
överdrev inte där nä, haha.

click HERE to shop vasen paperbag.


måttligt svag för grönt just nu.
grönt, grått, svart, neige, nude.....
känns vår...förvår. friskt och krispigt.

i söndags var jag och några vänner på vindåkra gård i tygelsjö.
och my god så fint.
riktigt härlig miljö i en gammal korsvirkesstuga.
vit sten, betong, svartmålade trägolv, välkända men minimalistiska möbler och konst från en annan värld.
varmt.
tog med mig systemkameran så ska se om jag fick till det.
lovar att visa dom här då :).



så ja.
lite över två och jag ska rensa undan innan det är dags att hämta ungarna.
försnacks, filmmys...och för min del, ett stort glas rödvin.




önskar er en underbar helg.


och missa inte mina pågående kampanjer.
50 % på barnkläder.
rekommenderar basket shorts denim och basket sweatshirt denim väldigt.
också badshortsen bird print.
riktigt fina och bra grejer!





kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar