torsdag 15 maj 2014

closed for vacation and some news.



idag stängde jag shoppen och ser nu fram emot 14 dagar med min älskade familj på aiya napa, cypern.
det går jättebra att kika in i shoppen och titta på allt det nya som ploppat upp men dessvärre kan man inte slutföra ett köp.
detta gäller framtill den 3/6 och efter det öppnar jag igen och kör dessutom igång med att sälja utanför sveriges gränser.
välkomna då <3!



kan ju under tiden fresta er med följande nyheter ;).
på sommaren blir man lätt törstig på natten då luften är tung efter dagens gassande sol.
jag föll för denna enkla, praktiska och vackra night bottle från serax och finns att beställa i j. levau shop fr.o.m. 3/6 2014.

catherins lovatts fina keramikskål i vitt och grått är tillbaka i lager.

förr känd som 12:1 healing salve men fick bli effektivare och med nytt namn, repair.
och som namnet lyder så är den fullproppad med örter med läkande egenskaper.
100 % naturlig och som gjord för små bebisrumpor och dylikt, men självklart även för vuxna.
torra eksem och fnasiga knogar blir som nya.


i den finaste tonen nude och soft apricot pink.
superfina i flickrummet, stor som liten, i sovrummet eller i vardagsrummet.
finns att klicka hem fr.o.m. 3/6 2014.

vaser av olika slag kan jag aldrig få nog av.
det transparenta glaset finns där men tar inte för mycket rum.
möjligheten att sätta vackra kvistar och blommor närhelst man vill gör det möjligt att förändra i hemmet med billiga medel allt efter säsong.
på bilden ser ni nytillskottet cube vase.

den ribbade koppen i porslin dyker upp i shoppen också inom kort.
otroligt snygg och lätt.
stapelbar och, ja, så sjukt snygg att jag dör :).

fann dessa i trädgården igår.
min favoritblomma.
liljekonvaljen är liten och nätt och doftar magiskt.
min farmor gav mig ofta sådana när jag fyllde år.
tänker på henne när jag ser och doftar den.
härlig känsla.


nu ska jag på cellprovsmottagning.
usch.
därefter blir det att posta det sista av ordrarna och sedan lite shopping till resan.
behöver ta med nyttiga mellanmål som jag vet kidsen gillar.
ekologiska torkade tranbär och nötter t.ex.
lite orolig över maten vi kommer förtära i två veckor nu men vi får göra bra val samtidigt som vi återgår till bra vanor igen när vi kommer hem.
mina ungar dricker bara vatten och färskpressad juice och det hoppas jag på att vi hittar även på cypern :).
och jag, jag hoppas på att hitta fina naturviner ;).





kram på er//jennifer



1 kommentar: