måndag 1 september 2014

I LIKE.

leomöster i ny tappning.
hur kan man inte tröttna?
via +.

miljötänk bakom möbler.
muuto lanserar fiberstolar (som sagt).
snygga miljökompisar.

många som glömmer detta.
men hur enkelt är det liksom.
halvt sönderstressad och så ska man samtidigt visa omtanke mot allt och alla andra än sig själv.
samhället i ett nötskal.

älskar kaktusar.
enkla att handskas med och inte för snälla.
mesiga växter är ingenting för mig :).


lästips.
för er som är som jag.som vill veta sanningen 

och inte utsätta mig, mina barn eller djur 
och natur för giftigt mög enbart 
för att vi ska kunna köpa billig mat, billiga kläder, skönhetsvård osv osv.
och för att någon dåre där ute ska känna pengar på vår ohälsa.
idioti enligt mig och jag kan inte hjälpa att 

känna agg mot folk som fått sanningen svart på vitt 
men ändå fortsätter i samma skadliga spår enbart av lathet och girighet.
grr.

way to go tjejer.
think organic.




dags att fraktsedelmärka j. levau shop ordrar för att sedan hoppa i kläderna, sminket och bege mig till blodcentralen.



ha en fin måndag.
måndag....




kram//jennifer




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar