söndag 7 september 2014

REUSE ME.



ä n t l i g e n.

jag har fått tummarna loss och har nu adderat ett fåtal vintage och secondhand produkter i min lilla miljövänliga kategori REUSE ME.
det kommer dyka upp produkter där titt som tätt.
vissa är fyndade på loppis, andra är använda av mig till styling eller dylikt och en del produkter finns det bara ett enda exemplar av. det kan röra sig om ett smycke tillverkat av mig till exempel.
en del godbitar har redan sålts men det kommer annat fint snart.

tube 925 necklace.
bild lånad av min vackra vän alexandra @sankooo.
tack vännen.

populära tube 925 bracelet och necklace kommer komma igen inom några veckor.
detsamma gäller för nyheten tiny silver tube bracelet och necklace som kort och gott är tiny gold tube bracelet och necklace fast i sterlingsilver.
tiny gold tube smyckena kommer också att fyllas på igen.

tiny gold tube bracelet.


den efterlysta NIGHT BOTTLE finns i lager igen.



nu bokföring och sedan middag hos mamma.




önskar er en fortsatt fin dag.






kram//jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar