söndag 7 september 2014

wedding two: anna and anders.


 glimtar från bröllopsbilder som togs för någon helg sedan i nyhamn i landskrona.
anna och anders <3

photos by jennifer levau.

lite för mycket sol i ögonen för båda parter.
lite för mycket vind och aningen för kort med tid men det blev några fina bilder trots allt.
mitt andra bröllopsuppdrag och jag tycker det är kul.
man lär sig mycket och man får blodad tand.
självkritisk är jag ju i allt jag gör och vet att jag hade kunnat göra det mycket bättre idag.
en erfarenhet senare.


krävs en hel del planering bakom en fotografering, så klart egentligen, vilket jag kanske inte varit direkt duktig på.
men nu vet jag det.



grattis igen till anna och anders.
så otroligt kul att få vara en del av er dag.






kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar