tisdag 23 september 2014

the last part of COPENHAGEN.



breakfast at sp34.
det gav oss en bra start.
ekologiskt och bra råvaror.
och en väldigt snygg miljö.
en croissant doppad i choklad....
behöver jag säga mer.

härligt och ovanligt.
att sitta sådär helt ensam och njuta av en frukost man inte är van vid, och en frukost som man slipper plocka och diska undan efteråt.
efter vi checkat ut tog vi oss till de nya saluhallarna vid norreport.
saluhallar va!
helt fantastiskt.
miljön, folket, råvarorna, det fräscha, det vackra.
jag blev ju väldigt exalterad över allt det ekologiska sortimentet, det må jag säga.

il fornaio.
precis i min smak!




kan titta på sådant här längre än vad man kan tycka är normalt.
vackert i mina ögon.
fräscht.

skål för naturvinerna och det ekologiska vinsortimentet.
ja, ölsortimentet med för den delen.
tillbaka till tiden innan någon fjant uppfann kemiska smakförstärkare och tillsatser.



fick med mig lite fint hem.
som gör att jag kommer minnas vår helg länge.
om jag nu inte får för mig att sluka allt vin på en o samma gång för då minns jag inte mer.
hehe.
tändstickor är bra att ha nära till hands, gärna i en snygg förpackning.
tack till hay house för det.
och för det udda hundhuvudet.
faller jag så faller jag :).


risotton var god, vinet lika så.
speciellt det till höger!
ja, jag e inne på flaska två as we speak.
sommarens avslappnade vanor sitter i.
aja baja.



++++++++++++++++++++++++++



nu ska jag kalla in kidsen.
draktränaren 2 står på schemat.





kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar