tisdag 14 oktober 2014

LETTER bracelet 925-silver and 20 % off on LIGHT.

letter bracelet i anna wadles handgjorda lilla keramikskål.


många har efterlyst LETTER bracelet i 925-silver och nu så.
jag valde att lägga till ytterligare en storlek på brickorna, 13 mm.
10 mm´s brickan finns åter i lager.
mixa och matcha som du vill.

100 % naturliga doftljus från svenska terrible twins.

alla förtjänar extra mysljus i höstmörkret.
jag får en sådan skön känsla när jag tänder en svärm av mina ljusstakar, lyktor och doftljus om kvällarna.
jag bunkrar ner mig i soffan under den skönaste filten och njuter av en bok.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

tänkte därför att det är väl inte helt fel att bjuda på 20 % off på alla ljusstakar, lyktor och dofljus i shoppen.
ja, nu är där ju inte så många...men de är självfallet de snyggaste på marknaden, stilsäker i år framöver och designade med kärlek ;).

korklyktor....

bild lånad av snälla och talangfulla @andlyyli.
catherine lovatts ljusstakar, i båda storlekarna, är påfyllda igen.....



idag jobbar jag satan här hemma med j. levau shop.
riktigt kul!
imorgon är det blodcentralenjobb och på torsdag ska jag göra en konisering av livmoderstappen.
sådär kul och är lite smått nervös.
hpv-viruset har satt sina spår.
blä.
det är bara att bita ihop.
vet faktiskt inte så mycket om det men jag hoppas på att en konisering hjälper och inte stjälper så jag är i samma sits igen om några år...eller värre.
men ett starkare immunförsvar kan ju inte skada så om två veckor cirkus så drar jag och mannen igång med en tredagar juicedetox.
och tänka sig, min man VILLE göra det!
spännande detta, hehe.
ni kan se mer av våra kommande detoxdagar på mitt instagram @jenniferlevau.


vill ni detoxa med mig så är det bara att joina ;).
den 27-29 oktober är det satt och juicepressen är på väg hem till oss.






kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar