söndag 12 oktober 2014

S T Y L E.



supersnygg bomberjacka/zara.
bärkasse/förvaring/merci found muji.


måttligt svag för mode.
hade så gärna velat våga...och ha råd :).
men nja. 
det finns viktigare saker här i livet.
och dessutom så går det här lika bra, att mooda och drömma...och dela :).


halsband/j. levau ;).
jacka/isabel marant.
pinterest/my style.

boyfriend jeans/monki.
väska/hawkeandcarry.


inspiration/pinterest.

kofta/zara.






sitter med svag värk i ländryggen.
den där satans ryggen alltså.
va sjutton!
går till en massör parallellt med en sjukgymnast och har fått en del övningar som jag tycker känns bra.
men frågan är ändå, är det någonting mer?
smärtan sitter där jag fick epiduralbedövningen.
kan det blivit någon form av störning som överstimulerar nerverna vid just detta området?
någon som känner igen sig?
vi får la se om jag kan bli frisk.
hoppas, hoppas, hoppas.
5 års smärta från och till driver mig till vansinne.


++++++++++++++++++++++++++++++++


nu ska jag jobba på lite.
har faktiskt ingen lust alls utan den där underbara soffan som befinner sig några meter härifrån puckar på uppmärksamhet.
"lägg dig här och sega ner dig med en bok. passa på nu när marodörerna är på kalas".
hmmm.
lockande.
de är intensiva de där två.
efter en helg är man helt energilös.
och så ska man på det igen imorgon...jobbet alltså.
va f-n.

och barnkläder sen.....
men en annan dag.
åh. så kul det är!

mio snart 4 år i nedärvda i dig denim jeans och tröja från mini rodini.





önskar er en grym start på veckan...imorgon.








kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar