fredag 22 februari 2013

friday.


dagen idag.
fotograferande.
lugnt igen.
som igår.
jag mår sådär alltså.
yr och trött.
gnällig :).


vill ha lite fina banners till butiken så fixade med bord och lakan i sovrummet.
att det var skrynkligt var desto bättre.
nu ska ju inte bilderna jag visa bli till mina banners.
dessa var bara på lek.
nya cover dk dök ner i brevlådan idag och det tackar jag för.
bara framsidan gav mig vårkänslor.
färgerna tilltalade mig som sören.
och jag som inte brukar gilla ljusblått.
men idag så.




blomblad doftar så mycket vår.
fattar grejen med potpuri.
lade dessa bladen i en trässkål i köket och varje gång jag kommer nära så känner jag vårsolen bränna mot kinderna, promenaderna till hästhagen, den svala vinden i håret och träsmaken av bänken bredvid rutschkanan i rumpan.


black beauty heter teét.
organiskt och från mr jones.
smakrikt och kändes rejält på något sätt.
perfekt för klassiska teälskare.
and a little bit of honey.....

............................................

nu ska jag bädda ne rmig framför tv´n igen.
gråten sitter och dallrar i halsen.
hormonerna svajjar igen.
så där jätteovanligt...nä.
men vad f-n gör det när det är fredag?
jag ska se snyftfilm när ungarna lagt sig.
böla så det ögonen svider.
fjäska till mig en fotmassage med olja.
drömma om den där våren som påstås vara nära.
hoppas den kommer lagom till jag blir 30.
den 30/3 2013 blir jag 30.
för många treor för att det ska vara en slump va :)?
this is my year :).



ni får se till att ha en fin en.
fredag alltså.




kram//jenninfer

1 kommentar:

  1. Howdy just wanted to give you a brief heads up
    and let you know a few of the pictures aren't loading properly. I'm not sure
    why but I think its a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.

    Have a look at my website - pvc
    My website > profesionalna

    SvaraRadera