lördag 22 mars 2014

dricksglas sot, betongdiamanterna, terrible twins.....



hejsan!

trevlig lördag på er.

nu är pms-tramset över igen och jag gläds åt att vara något så när normaltänkande i ungefär 1,5 veckor innan ägglossningen drar igång :).
från den djupaste dalen upp till toppen igen.
nä, jag är inte bipolär, det har dom redan utrett hehe.

nog om min psykiska ohälsa för denna gången :).


fyllt på och förnyat lagret en del som sagt.
alltid lika roligt :).
dricksglaset sot från bloomingville är tillbaka.
och betongdiamanterna som är så satans fina, de finns det några fåtal kvar av så snabba på.
de kommer troligtvis inte komma in igen då bloomingville slutat tillverka dom.


bild av grymma pella hedeby, @pellahedeby, på dricksglas sot från j. levau shop.
på mitt instagram, @jenniferlevau, kan ni få se nyheterna stylade i hemmiljö :). matchande kanna *tummen upp*!
diamant i betong, låg.

till vänster på bilden ser ni nyförvarvet från svenska terrible twins.
ett 100 % naturligt dofljus med ekologiska ingredienser.
designen är perfekt.
inga konstigheter och dofterna är alldeles lagom, inte huvudvärksskarpa :).
ljushållare i kork hittar du här.
kalendertärningar i trä här.
ball vases och mini vase calebas funkar överallt med eller utan blommor i.
printet "in my lungs" dyker också upp i shoppen i dagarna, ska bara redigera bilderna först.
flytande tvål i fyra dofter från terrible twins.
100 % naturligt, snygg förpackning och med dofter som skapar beroende.

nummer 1-4 i spa-serien av terrible twins innehåller endast eteriska oljor för doft, inga kemiska doftoljor så som även 5-8 gör.
jag valde därför bara att ta in det ekologiska sortimentet.
kändes mer jag :).
labbflaskan med kork kommer snart, till superpris, i j. levau shop.

lagom brusig bild på vårt kök när jag fick för mig att helsanera det häromdagen.
så där rent och minimalistiskt har vi inte det annars, trots att det ser riktigt fint ut sådär.
kanske hinner redigera lite bilder nu på eftermiddagen på både kök och produkter så kan ni få se lite fler och mindre brusiga bilder.
men först: lek och bus med kidsen.
saknat i sönder mig efter jobbevecka!
och vet ni, igår, idag och säkert för några månader framöver älskar jag skatteverket då min återbäring gick genom taket.
man tackar :).
då var den semesterresan i princip betald!
jiho!
pengar kan få vem som helst på gott humör, inte sant :).


........................




ha en forsatt härlig helg//jennifer


1 kommentar: