onsdag 31 december 2014

GOTT NYTT ÅR och det där löftet.


startade sista dagen på året 2014 med att skapa en ny banner till 
j. levau shop.
jag öppnar upp butiken om två dagar och året 2015 kommer innebära en hel del förändringar i företaget.
vi får se hur det artar sig men jag känner att jag tagit rätt beslut.
mer om det en annan dag ;).


kaffet håller sig varmt i bryggaren och jag går och smuttar på drycken då och då medan vi tar dagen med ro.
ikväll ska vi till vänner i helsingborg och fira in det nya året med bland annat en trerätters meny från erikstorp kungsgård.
lät sagolikt gott och jag gillar att göra det enkelt.
att stå vid spisen 60 % av kvällen känns inte som vår grej just i år.
med småbarn springandes kring benen menar jag :).
ska bli helmysigt i alla fall!
gillar den här familjen massor <3!


fick idén om ett nytt halsband att matcha nyårsklänningen.
tur man har material liggandes hemma.
detta blev ju sjukt bra måste jag säga själv :).


nyårslöfte?
har ni ett?
jag brukar aldrig ha ett.
men i år så.
jag måste börja träna mer.
punkt.
och så måste jag säga upp en del saker i mitt liv som inte gör mig till den personen jag vill vara.
yoga...och minska på de saker och ting som suger energi från mig och som jag inte ger mig någonting tillbaka alltså.


ja.
kreativiteten ja.
den kom idag när jag behövde den som mest.
tackar vi för.
den kommer och går och nuförtiden med allt längre mellanrum.
bra eller dåligt?
bra, känner jag.
jag blir lätt för exalterad och det skapar en inre stress som min kropp inte pallar.
det ska inte kännas krystat, då blir det aldrig bra, eller hur!?



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




tackar er för detta året.
ni är ju en del av mitt liv....:).
bloggen är det iaf, vare sig någon tittar in eller inte.
och j. levau shop också.
gillar kontakten med mina kunder.
verkligen!



ta hand om er!
och gör 2015 till ett njutbart år med mycket kärlek.





GOTT NYTT <3!






kram//jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar